De Hollandse Kanselarij
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Hollandse Kanselarij

Het centrum van de Hollandse kanselarij.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nieuwe ambassadeur van Cornwall

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Silaros




Aantal berichten : 5
Registration date : 13-06-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptyvr jun 13, 2008 12:37 am

Gegroet Kanselier Jespy,

recentelijk ben ik door Gravin Eraine aangesteld als de nieuwe ambassadeur van Cornwall in Holland. Ik zou graag een kantoor in uw Kanselarij openen. Ik hoop op een langdurige vriendschap en goede diplomatieke betrekkingen tussen Holland en Cornwall.

Hoogachtend,
Silaros
Terug naar boven Ga naar beneden
onpc




Aantal berichten : 23
Registration date : 27-02-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptyza jun 14, 2008 12:18 am

Onpc begroet Silaros hartelijk.

U kent mij misschien? Ik zal mij zowiezo wel even voorstellen. Ik ben Onpc Thomas Connor. Ambassadeur voor Cornwall van Holland en de schout van Holland. We hebben u al verwacht. Als het goed is heeft de kanselier al alles klaar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jespy

Jespy


Aantal berichten : 38
Registration date : 10-05-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptyza jun 14, 2008 8:12 am

Ah Sylaros, kom verder kom verder. Het enige wat ik van U wil is dat U naar Uw Provincie gaat en daar naast het kasteel het wapen van Uw provincie aan mij levert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silaros




Aantal berichten : 5
Registration date : 13-06-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptyza jun 14, 2008 4:54 pm

Onpc, ik denk dat ik u inderdaad eens ben tegengekomen in de ambassade van Cornwall. Goed u ook hier te ontmoeten!

Jespy, vanzelfsprekend vervult het mij met trots u het wapen van Cornwall te tonen:
Nieuwe ambassadeur van Cornwall WapenCornwall

Dank u voor de toegang tot uw ambassade. Ik zal mijn kantoor inrichten en dan zo snel mogelijk mijn werkzaamheden hier oppakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jespy

Jespy


Aantal berichten : 38
Registration date : 10-05-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptyvr jun 27, 2008 12:55 pm

Silaros, ik ben geen Kanselier meer Sad Hademar is het nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aislin
Secretaris
Aislin


Aantal berichten : 110
Registration date : 29-05-08

Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Emptydi jul 01, 2008 11:28 am

Beste Ambassadeur Silaros, er is een nieuw bureau gecreëerd, gelieve daar contact met ons te houden. Daar zult u ook onze ambassadeur voor Cornwall, Onpc aantreffen als u hem nodig heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe ambassadeur van Cornwall   Nieuwe ambassadeur van Cornwall Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe ambassadeur van Cornwall
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ambassadeur Normandie
» Ambassadeur van Lorraine
» Ambassadeur van Guyenne
» Ambassadeur van het HRRDN
» Ambassadeur uit Ierland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hollandse Kanselarij :: Receptie / Reception :: Inkomsthal / Entrance Hall-
Ga naar: