De Hollandse Kanselarij
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Hollandse Kanselarij

Het centrum van de Hollandse kanselarij.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ambassadeur uit Ierland

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ohrid

Ohrid


Aantal berichten : 5
Registration date : 22-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydo mei 22, 2008 11:13 am

Ohrid komt na een dagenlange reis aan in Holland.

Slainthe! Ik kom uit Port Láirge, An Mumhain, Ierland. Ik ben hier gekomen in vrede en hoop hier een gezellig kantoor te kunnen krijgen om de banden tussen Holland en Ierland te versterken.

Ohrid wacht op een antwoord. Intussen drinkt ze haar laatste beetje Ierse whiskey op, in de hoop dat er in Holland genoeg te vinden is, qua drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jespy

Jespy


Aantal berichten : 38
Registration date : 10-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydo mei 22, 2008 7:29 pm

Natuurlijk kunt U dat, ik zou alleen wel graag het wapen wilen hebben van Uw Graafschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ohrid

Ohrid


Aantal berichten : 5
Registration date : 22-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptyma mei 26, 2008 12:40 pm

Ohrid laat haar lege fles whiskey zien.

Is dit goed genoeg? vraagt Ohrid met een onzekere blik.


OOC: Lang gezocht, maar blijkbaar hebben wij geen wapen, daarom duurde het zo lang. We zijn een nieuwe kolonie, dus vandaar dat we nog niets hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
onpc




Aantal berichten : 23
Registration date : 27-02-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptyma mei 26, 2008 10:32 pm

Onpc ruikt de whiskey geur van verre en komt de aankomsthal binnen gestromt

Waar is die whiskey?

Onpc ziet de lege fles en druipt af terug naar zijn kantoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jespy

Jespy


Aantal berichten : 38
Registration date : 10-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydi mei 27, 2008 3:58 pm

Occ: Oke staat hij niet bij Provincie => Naast het Kasteel?

Erg goed Very Happy Al zou ik het niet aanbevelen hem onbewaakt te laten staan Wink. En drank is alleen toegestaan na de noen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ohrid

Ohrid


Aantal berichten : 5
Registration date : 22-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydi mei 27, 2008 5:44 pm

OOC: hmm, nee. Typisch weer... de ieren vinden het belangrijker om te drinken in de herberg.

Alleen na de noen? Dat zal wel even wennen worden. Maar de Hollandse jenever zal het wachten wel waard zijn, zo heb ik gehoord.

Ohrid likt langs haar droge lippen.

Maar alle gekheid op een stokje, ik zal een brief sturen naar Ierland, hopend of een meer.... officieel document. Ondertussen wacht ik hier op een antwoord, als het u past.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jespy

Jespy


Aantal berichten : 38
Registration date : 10-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydo mei 29, 2008 9:17 pm

Tuurlijk Wink Alles mag zolang het maar in dit gebouw plaats vindt, in Uw kantoort dient U zich gepast te geedragen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ohrid

Ohrid


Aantal berichten : 5
Registration date : 22-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydi jun 24, 2008 10:29 am

Terwijl Ohrid op een stoel in slaap was gevallen, hoort ze een knal tegen het raam. Hiervan geschrokken rende ze naar buiten om te kijken wat er aan de hand was. Ze zag een duif op de grond liggen.

Ah, eindelijk. De brief uit Ierland is gearriveerd.

Ambassadeur uit Ierland Hollandxv0

Hallo? Is hier nog iemand? Ik heb een brief!
Terug naar boven Ga naar beneden
onpc




Aantal berichten : 23
Registration date : 27-02-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptywo jun 25, 2008 8:29 pm

Nadat Onpc een doodse stilte hoorde vallen stapt hij maar uit zijn kantoor.

Het kan zijn dat het even duurd. De nieuwe kanselier is nog niet echt vertoruwd met dit gebouw. Het kan zo zijn dat hij nu er ergens verdwaald rond loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ohrid

Ohrid


Aantal berichten : 5
Registration date : 22-05-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptywo jun 25, 2008 8:33 pm

Ohrid ziet iemand binnen komen.

O, oke. Dank u wel. Ik ga hier weer rustig wachten.

Ohrid gaat weer zitten op haar stoel. Kijkend naar haar lege fles whiskey, zucht ze en gaat ze weer slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
louwrens




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 57
Registration date : 29-02-08

Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Emptydo jun 26, 2008 11:59 pm

Welkom in ons midden

when God made time, he made plenty of it”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ambassadeur uit Ierland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambassadeur uit Ierland   Ambassadeur uit Ierland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ambassadeur uit Ierland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ambassadeur Normandie
» Ambassadeur Sussex
» Ambassadeur Cumberland
» Ambassadeur van Lorraine
» Ambassadeur van Guyenne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hollandse Kanselarij :: Receptie / Reception :: Inkomsthal / Entrance Hall-
Ga naar: